Ascania — провідний виробник і експортер меду в Україні. У 2015 році компанія вирішила розширити виробництво і вийти в категорію b2c. Почати вирішили з лінійки натурального меду і крем-меду з різними смаками. У майбутньому — додати серію корисних джемів.
Нам було потрібно створити айдентику, яка добре працюватиме з медом, але не втратить актуальності, коли з'являться нові категорії. Основою логотипу стала художньо переосмислена літера «А» — лаконічний символ з натяком на форму крил бджоли і пелюсток рослини.
Як позиціонування ми вибрали містку ідею: «Корисна сторона смачного!», що підкреслює переваги і меду, і джемів.
Для різних лінійок ми розробили колірну диференціацію. Для натурального меду — світла гама з квітковими ілюстраціями, що навівають думки про смак меду.