дизайн Торчин

Ребрендинг усієї лінійки «Торчин»

«Торчин» — перший бренд, який спадає на думку, коли йдеться про соуси. Це демонструють і показники компанії Nestle, і опитування споживачів. У 2015 році компанія вирішила провести ребрендинг усієї лінійки і об'єднати продукти одним візуальним вираженням.
Лінійка «Торчин» складається з безлічі продуктів: це і кетчупи, і майонези, кулінарні соуси, заправки і гірчиця. Всього нам потрібно було «переодягнути» більше 50 SKU.
Нашим завданням було розробити подачу для кожного напрямку, продумати диференціацію між різними продуктами всередині бренду, але при цьому зберегти візуальну єдність. Покупець має легко відрізнити «Французький соус із зернами гірчиці» від «Сливового маринаду» на полиці, але миттєво зрозуміти, що обидва продукти — з сімейства «Торчин».

логотип "Торчин" до и после
изображение шрифта "Торчин"

Логотип і фірмовий шрифт

Міняти бренд ми почали з логотипу. Зберігали фірмові кольори: червоний, чорний і білий. Але зробили легшим накреслення, осучаснили його і прибрали важке червоне обведення.
На основі логотипу шрифтові дизайнери Кирило Ткачов і Андрій Шевченко розробили фірмовий шрифт Torchyn font у двох накресленнях: латинці й кирилиці. Шрифт мав не лише пасувати продуктам харчування, але й сполучатися з логотипом.

шрифт "Торчин"
шрифт "Торчин"
шрифт "Торчин"
упаковка майонез "Торчин" европейский

Паковання

Коли шрифти і лого були готові, ми перейшли до композиційної схеми. Її основою став брендблок з логотипу, назви та опису смаку. Яскраві колірні акценти допомагають виділити упаковку на полиці і працюють на об’єднання всіх продуктів бренду.
Стайлінг, розробку рецептів та зйомку більшості страв ми робили спільно зі студією Gvardiya pictures і фотографом Славою Поздняковим. А в створенні стилю та ідеології активно брала участь маркетингова команда Nestle.
Ми розробили два підходи до оформлення упаковок: інгредієнтний і гастрономічний.

линейка майонеза "Торчин"
редизайн упаковки Торчин
редизайн Торчин
Торчин хот-дог
упаковка Торчин французский соус
линейка салатных заправок "Торчин"
салатная заправка "Торчин" с травами
Торчин весення зелень
упаковка Торчин весення зелень
упаковка Торчин бургер соус
Торчин сус бургер
соус "Торчин" рулеты
соус "Торчин" креветки
упаковка кетчуп "Торчин" лагидный
изображение томатов для кетчупа
упаковка Торчин соус сацебели
соус Торчин сацебели шашлык
Для категорії майонезів, кетчупів, гірчиць і салатних заправок ми використали інгредієнтний підхід. Усі продукти бренду складаються з натуральних інгредієнтів, і ми хотіли відобразити це на упаковці. До того ж, так покупцеві легше орієнтуватися в смаках соусів.
Для соусів, маринадів і заправки для перших страв краще підійшов кулінарний підхід. Соуси — це гастрономічна історія, а з правильно підібраним акцентом будь-яка страва стає смачнішою. Бажання прикрасити і доповнити гастрономічний досвід — основа продукту, і логічне рішення — показати страву, котра добре поєднується зі смаком соусу.
соус "Торчин" грибной
соус халапеньо "Торчин" продуктовое изображение
соус Торчин ребра
Торчин Маринад сливовый
котлеты тефтели маринад Торчин
гриль мясо соус Торчин
линейка соусов "Торчин"
соус "Торчин" чесночный
соус "Торчин" рулеты
упаковка "Торчин" заправка буряково-томатная
упаковка Торчин горчица
горчица лимон Торчин
линейка горчицы "Торчин"