«Торчин» — перший бренд, який спадає на думку, коли йдеться про соуси. Це демонструють і показники компанії Nestle, і опитування споживачів. У 2015 році компанія вирішила провести ребрендинг усієї лінійки і об'єднати продукти одним візуальним вираженням.
Лінійка «Торчин» складається з безлічі продуктів: це і кетчупи, і майонези, кулінарні соуси, заправки і гірчиця. Всього нам потрібно було «переодягнути» більше 50 SKU.
Нашим завданням було розробити подачу для кожного напрямку, продумати диференціацію між різними продуктами всередині бренду, але при цьому зберегти візуальну єдність. Покупець має легко відрізнити «Французький соус із зернами гірчиці» від «Сливового маринаду» на полиці, але миттєво зрозуміти, що обидва продукти — з сімейства «Торчин».
Міняти бренд ми почали з логотипу. Зберігали фірмові кольори: червоний, чорний і білий. Але зробили легшим накреслення, осучаснили його і прибрали важке червоне обведення.
На основі логотипу шрифтові дизайнери Кирило Ткачов і Андрій Шевченко розробили фірмовий шрифт Torchyn font у двох накресленнях: латинці й кирилиці. Шрифт мав не лише пасувати продуктам харчування, але й сполучатися з логотипом.
Коли шрифти і лого були готові, ми перейшли до композиційної схеми. Її основою став брендблок з логотипу, назви та опису смаку. Яскраві колірні акценти допомагають виділити упаковку на полиці і працюють на об’єднання всіх продуктів бренду.
Стайлінг, розробку рецептів та зйомку більшості страв ми робили спільно зі студією Gvardiya pictures і фотографом Славою Поздняковим. А в створенні стилю та ідеології активно брала участь маркетингова команда Nestle.
Ми розробили два підходи до оформлення упаковок: інгредієнтний і гастрономічний.